Regulamin

Regulamin

Definicje użyte w Regulaminie wraz z ich wyjaśnieniem:

Regulamin – regulamin, jego zmiany, uzupełnienia, które są publikowane na stronie internetowej Lotos Pharma www.lotos-pharma.com.

Sprzedawca – Lotos Pharma, SIA, nr rej. Nr 40103638962, adres siedziby: Pernavas street 1-39, Ryga, LV-1012, telefon: +371 26 002 554, e-mail: office@lotos-pharma.com.

Kupujący – osoba fizyczna lub prawna (w imieniu której działa jej upoważniony przedstawiciel), która składa Zamówienie i płaci za zamówione Towary na stronie internetowej z rejestracją lub bez.

Strona internetowa – strona internetowa znajdująca się pod adresem: www.lotos-pharma.com, na której Kupujący ma możliwość zamówienia Towaru i zapłaty za zamówiony Towar online, a także wyboru innych rodzajów płatności, żądanego rodzaju dostawy Towaru.

Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedającego, w którym Kupujący może odebrać towary określone w Zamówieniu na stronie, jeśli wybrał następujący sposób odbioru Towarów (bezpłatna dostawa towarów).

Towary – wszelkie towary prezentowane na stronie internetowej, które Kupujący może zamówić i nabyć.

Suplementy diety – towary, które są suplementami diety wpisanymi do Rejestru Służby Żywności i Weterynarii Republiki Łotewskiej. Przed użyciem suplementów diety Kupujący musi wziąć pod uwagę następujące kwestie: „Suplement diety nie zastępuje zdrowej i zbilansowanej diety. Należy uważnie przeczytać ulotkę! ”

Cena produktu – cena wskazana w momencie składania Zamówienia obok wizualnej reprezentacji każdego produktu i opisu produktu, za którą Kupujący jest uprawniony do zakupu określonego produktu. Cena Towaru nie obejmuje opłaty za dostawę Towaru ani kosztów zwrotu Towaru przez Kupującego.

Zamówienie – zamówienie internetowe Kupującego złożone na stronie internetowej www.lotos-pharma.com, w którym Kupujący wskazuje: Towar wybrany przez Kupującego, sposób płatności za Zamówienie, sposób dostawy Towaru oraz miejsce odbioru Towaru. Zamówienie jest w pełni zrealizowane, gdy Kupujący otrzymał Towar i dokonał pełnej zapłaty za Towar wskazany w Zamówieniu i wybrany sposób dostawy za pomocą jednej z metod płatności oferowanych przez Sprzedawcę.

Koszyk – wirtualny koszyk, który zapewnia Kupującemu możliwość dodawania lub usuwania Produktów z wybranej listy Produktów przed skompletowaniem Zamówienia. Dostępność towarów znajdujących się w koszyku nie jest gwarantowana do momentu pełnej realizacji Zamówienia.

Zarejestrowany użytkownik – Kupujący, który zdecydował się zarejestrować w Serwisie i wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez podanie informacji w formie standardowego kwestionariusza w celu zapewnienia identyfikacji Kupującego w Aptece Internetowej, dodatkowych funkcjonalności w Serwisie niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników oraz innych korzyści podczas dalszego korzystania z Serwisu. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w Serwisie poprzez zgłoszenie żądania usunięcia zarejestrowanego konta w Serwisie.

Klient Programu Lojalnościowego – zarejestrowany użytkownik, który rejestrując się w Witrynie, wyraził wyraźną zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy i/lub jego partnerów następujących informacji: ofert marketingowych, ofert przygotowanych specjalnie dla Kupującego, a także informacji o różnych kampaniach sprzedażowych i innych ofertach. Zarejestrowany użytkownik może w dowolnym momencie zmienić treść powyższych ofert na Stronie internetowej, zgodnie z oferowanymi opcjami, lub odmówić otrzymywania takich informacji.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia – automatyczne powiadomienie Kupującego z systemu Sklepu Internetowego o przyjęciu zamówienia Kupującego na Stronie Internetowej i rozpoczęciu jego realizacji, wysyłane na podany przez Kupującego adres e-mail.

Umowa zawarta na odległość – zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie praw konsumentów Republiki Łotewskiej, umowa zawarta na odległość pomiędzy Kupującym a Sprzedającym za pośrednictwem Internetu, w której Kupujący wyraził wyraźną i jednoznaczną wolę zakupu Towarów określonych w Zamówieniu, ale Sprzedający zobowiązuje się do ich dostarczenia.

Prawo odstąpienia od umowy – prawo Kupującego (osoby fizycznej zdefiniowanej w ustawie o ochronie praw konsumentów jako „konsument”) do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (od towarów lub usług zamówionych w formie umowy zawartej na odległość) w określonym terminie (w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Towaru) bez podania przyczyny).

Kupon rabatowy – Kupującemu może zostać zaoferowana możliwość skorzystania z Kuponu w celu uzyskania dodatkowej zniżki podczas kampanii marketingowych przy składaniu Zamówienia. Warunki i czas trwania każdej kampanii kuponowej są indywidualnie wskazane na wydrukowanym kuponie lub w komunikacji cyfrowej. Kupujący może wprowadzić Kod Kuponu w odpowiednim polu w koszyku przed złożeniem zamówienia. Jeśli warunki Kuponu nie odpowiadają zawartości Koszyka, upłynął okres jego ważności lub nie jest on w inny sposób odpowiedni, Kupujący jest o tym informowany za pomocą ostrzeżenia wizualnego.
SIA „Lotos Pharma” zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany warunków kampanii lub jej zakończenia bez wcześniejszego powiadomienia.

1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki funkcjonowania sklepu internetowego www.lotos-pharam.com. Regulamin ma zastosowanie w przypadku dokonywania przez Kupującego wyboru i zakupu towarów i usług oferowanych w Sklepie Internetowym lub korzystania z usług świadczonych przez Sklep Internetowy w inny sposób. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Kupującego podczas korzystania ze Sklepu Internetowego zawarte są w Polityce Prywatności, która jest dostępna na Stronie Internetowej.
1.2. Korzystając w jakikolwiek sposób ze Strony Internetowej Sklepu, Kupujący potwierdza, że jest uprawniony do dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, jest zgodny z definicją Kupującego określoną w niniejszym Regulaminie.
1.3. Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Regulamin, jego zmiany lub uzupełnienia dostępne są na Stronie Internetowej i wchodzą w życie z dniem ich publikacji, chyba że Regulamin stanowi inaczej.

1.4. Jeżeli Zamówienie zostało przyjęte przed wejściem w życie zmian Regulaminu, Kupującego obowiązują warunki, które obowiązywały do dnia przyjęcia Zamówienia, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
1.5. Jeżeli Kupujący nie zapoznał się i (lub) nie akceptuje w całości lub w części Regulaminu, wówczas nie będzie mógł zamówić Towaru w Aptece Internetowej. Uznaje się, że Kupujący składając zamówienie w Sklepie Internetowym zapoznał się i akceptuje Regulamin, a także został poinformowany o przetwarzaniu danych osobowych poprzez zapoznanie się z Polityką Prywatności.
1.6. Ceny produktów w Sklepie Internetowym podawane są w walucie EUR wraz z podatkiem VAT, ze wskazaniem stawki podatku VAT właściwej dla danego produktu.
1.6.1. Sprzedający, zgodnie z ustawodawstwem Republiki Łotewskiej, jest uprawniony do zmiany cen Towarów w dowolnym momencie, chyba że Regulamin stanowi inaczej. Towary są sprzedawane Kupującemu po cenach obowiązujących w momencie pełnej realizacji Zamówienia.
1.7. Kupujący może składać Zamówienia na stronie Sklepu Internetowego zarówno z Rejestracją, jak i bez Rejestracji.
1.7.1. Jeśli Kupujący chce zostać Zarejestrowanym Użytkownikiem, powinien wybrać przycisk „Dołącz” na stronie głównej Witryny i wypełnić wymagane informacje w sekcji „Rejestracja nowego kupującego”. Po potwierdzeniu rejestracji Kupujący może podać dodatkowe (opcjonalne) informacje, jeśli chce otrzymywać spersonalizowane oferty.

1.7.2. Podczas rejestracji Kupujący może zdecydować się na otrzymywanie informacji i ofert od Sprzedawcy (i) lub jego partnerów. Jeśli Kupujący zdecyduje się na otrzymywanie takich informacji, wówczas taki Zarejestrowany Użytkownik będzie uważany za klienta Programu Lojalnościowego w kontekście niniejszych Warunków. W zależności od informacji, które Kupujący zdecydował się otrzymywać, Sprzedawca może wysyłać Kupującemu informacje o sprzedaży towarów, produktach promocyjnych, spersonalizowanych ofertach opartych na historii zakupów, informacjach i ofertach od partnerów współpracujących ze Sprzedawcą w ramach Programu Lojalnościowego.

2. Katalog, towary, ceny produktów
2.1. Zdjęcia Towarów na stronie internetowej mają wyłącznie charakter poglądowy. Towary faktycznie dostarczone lub ich opakowania mogą różnić się od tych na zdjęciach rozmiarem lub wyglądem, jednak Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby uniknąć takich różnic lub je zminimalizować.
2.2. Wszelkie informacje lub treści zamieszczone na Stronie Internetowej w dowolnym formacie, w tym między innymi zdjęcia i inne materiały wizualne, stanowią własność Sprzedającego. Takie treści są chronione prawami własności intelektualnej zgodnie z ustawodawstwem Republiki Łotewskiej i Unii Europejskiej. Wszelkie działania związane z tymi treściami, w jakimkolwiek celu, mogą stanowić naruszenie praw autorskich lub innych przepisów. Zabronione jest wykorzystywanie, sprzedaż, dystrybucja, powielanie, tworzenie dzieł pochodnych bez pisemnej zgody Sprzedającego.
2.3. Cena Produktu nie obejmuje opłaty za dostawę Towarów. Do ceny Produktu doliczany jest koszt dostawy i/lub innych wybranych usług. Aktualnie obowiązująca opłata za dostawę jest wyświetlana Kupującemu podczas składania Zamówienia, w zależności od rodzaju i miejsca dostawy.

3. Koszyk
3.1. Koszyk jest tworzony, gdy Kupujący przegląda Katalog Produktów i dodaje wybrane produkty do koszyka, naciskając przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Dodanie produktów do koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Kupujący może zmieniać zawartość koszyka poprzez dodawanie lub usuwanie Towarów.
3.2. Kupujący może wyszukiwać Produkty w Witrynie, korzystając z oferowanych funkcji wyszukiwania. Produkty mogą być wybierane według różnych kryteriów, na przykład: Nazwa, Producent, Typ Produktu, Kategoria lub Cena.
3.3. Składając Zamówienie na Stronie Internetowej, Kupujący musi zweryfikować poprawność i/lub dokładność podanych informacji. Niedokładne, błędnie podane informacje mogą utrudnić lub uniemożliwić Sprzedającemu realizację Zamówienia.
3.4. Kupujący, po wybraniu Towarów w Koszyku, naciska przycisk „KOSZYK” w celu złożenia Zamówienia, po czym zostaną wyświetlone wszystkie Towary dodane dotychczas do Koszyka. Kupujący powinien nacisnąć przycisk „KONTYNUUJ”, aby rozpocząć realizację Zamówienia.
3.5. W przypadku, gdy kilku Kupujących jednocześnie umieściło w Koszyku ten sam produkt, którego liczba dostępnych sztuk jest mniejsza niż liczba Kupujących, możliwe będzie złożenie zamówienia przez tych Kupujących, którzy jako pierwsi rozpoczną i zrealizują Zamówienie. Jeśli produkt umieszczony w Koszyku zostanie wyprzedany, zautomatyzowany system witryny nie pozwoli na realizację Zamówienia na ten produkt i wizualnie ostrzeże Kupującego o zmianach na Liście Produktów i kwocie płatności za Zamówienie.
3.6. W przypadku, gdy Kupujący umieścił produkt w Koszyku, ale nie rozpoczął jeszcze realizacji Zamówienia, a cena produktu zmieniła się w tym czasie, automatyczny system strony internetowej wizualnie ostrzeże Kupującego o zmianach na liście produktów i kwocie płatności za zamówienie.

4. Rodzaje dostaw i opłaty za dostawę
4.1. Kupujący przy składaniu Zamówienia może wybrać jeden z poniższych sposobów dostawy:
1) Bezpłatny odbiór w sklepie internetowym – Marupe, ul. Plienciema 16.
2) Dostawa Towaru do „Paczkomatów Omniva” – punktu odbioru Towarów partnera współpracującego ze Sprzedawcą, w którym Kupujący może odebrać zakupiony Towar.
3) Dostawa Towarów do Urzędów Pocztowych – punkt odbioru Towarów partnera współpracującego ze Sprzedawcą, w którym Kupujący może odebrać zakupiony Towar.
4) Dostawa Towaru Przesyłką Ekspresową – wskazany przez Kupującego punkt odbioru Towaru, do którego partner współpracujący ze Sprzedającym dostarcza Towar.
5. Płatność
5.1. Kupujący może dokonać zapłaty za Zamówienie w następujący sposób:
5.1.1. Przelew bankowy.
W przypadku płatności przelewem bankowym należy podać następujące dane w zleceniu płatności:
Odbiorca: SIA Lotos Pharma
Bank: AS „Swedbank”
Konto: LV65HABA0551046337105
Kod banku: HABALV22
Pojedynczy reg. Nr: LV40103638962
Rejestr VAT. Nr: LV40103638962
Prosimy o podanie tylko numeru zamówienia w celu dokonania płatności.

5.1.2. System płatności Montonio

6. Realizacja zamówienia
6.1. Termin dostawy i realizacji Zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu odbioru Towaru oraz momentu złożenia Zamówienia.
6.2. Zamówienie uważa się za przyjęte, gdy Kupujący złożył i w pełni skompletował Zamówienie, a także otrzymał potwierdzenie Zamówienia pocztą elektroniczną.
6.3. Kupujący wybrał standardowy sposób dostawy Sprzedającego – bezpłatną dostawę, tj. odbiór Towaru w sklepie internetowym (Ryga, ul. Plienciema 16). Kupujący może odwiedzić Sklep Internetowy i odebrać zamówiony Towar w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.
6.4. Jeśli Kupujący wskazał w Zamówieniu, że chce otrzymać Towar za pośrednictwem firmy kurierskiej, wówczas:
6.4.1. zamówione Towary zostaną dostarczone na adres wskazany w Zamówieniu Kupującego. Kupujący nie może zmienić adresu dostawy Towarów po potwierdzeniu Zamówienia;
6.4.2. przed dostarczeniem Towarów na adres wskazany przez Kupującego, kurier skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia miejsca i czasu dostawy;
6.4.3. w przypadku nieobecności Kupującego pod adresem wskazanym w Zamówieniu w czasie uzgodnionym z kurierem, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Towarów lub niedostarczenie Towarów;
6.4.4. jeśli dostawa została rozpoczęta, ale nie była w pełni wykonalna z winy Kupującego lub z powodu okoliczności niezależnych od Kupującego (na przykład wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy), wówczas płatność za tę usługę dostawy nie zostanie zwrócona Kupującemu.
6.5. Jeśli Kupujący wskazał w Zamówieniu, że chce odebrać Towar w jednym z „paczkomatów Omniva”, „urzędów pocztowych” lub innych punktów odbioru Towarów dostępnych w momencie składania Zamówienia, wówczas Kupujący może udać się po odbiór zakupionych Towarów po otrzymaniu informacyjnej wiadomości SMS o dostępności Zamówienia w odpowiednim punkcie odbioru.
6.6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przez firmy kurierskie, niezależnie od przyczyn i okoliczności, które je spowodowały.

7. Odbiór towarów
7.1. Kupujący otrzymuje dostarczone towary w kartonie lub innym zewnętrznym opakowaniu ochronnym.
7.2. Dokument potwierdzający – faktura, jest przygotowywany i wysyłany do Kupującego, niezależnie od rodzaju płatności lub dostawy, w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu. Faktura elektroniczna jest ważna bez podpisu. Składając Zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktury zakupu drogą elektroniczną.
7.3. Po otrzymaniu Produktu od Sprzedającego, Kupujący musi podać unikalny numer identyfikacyjny Zamówienia.
7.4. Kupujący może odebrać zamówiony Towar od Sprzedającego osobiście lub przez osobę przez niego upoważnioną. Osobą upoważnioną jest osoba, która zna unikalny numer Zamówienia.

8. Konsultacje farmaceutyczne
8.1. Kupujący jest uprawniony do otrzymania i poproszenia o bezpłatną konsultację farmaceuty za pośrednictwem poczty elektronicznej veikals@lotos-pharma.com.

9. Jakość towarów i odpowiedzialność za przechowywanie towarów
9.1. Data ważności Towaru i producent są wskazane na opakowaniu Towaru.
9.2. Otwierając opakowanie Towaru (karton), Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy Towar określony w Zamówieniu został dostarczony oraz czy zamówiony rodzaj i liczba Towarów zostały dostarczone, czy Towar nie jest wadliwy lub w inny sposób uszkodzony Kupujący musi również sprawdzić wygląd Towaru, opakowanie Towaru pod kątem uszkodzeń.
9.3. Po otrzymaniu Towarów Kupujący jest odpowiedzialny za utrzymanie jakości i bezpieczeństwa Towarów w okresie korzystania z prawa odmowy. Aby skorzystać z prawa odmowy, Towary muszą być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym wyglądzie (z nieusuniętymi i nieuszkodzonymi etykietami, z warstwami ochronnymi itp.) Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeżeli Towar został użyty niezgodnie z przeznaczeniem.
9.4. Kupujący jest zobowiązany do uważnego zapoznania się z informacjami zawartymi na etykiecie Produktu lub opakowaniu Produktu przed użyciem Towaru, jak również do zapoznania się z ulotką dotyczącą Produktu.

10. Prawo do odmowy
10.1. Prawo odmowy jest prawem Kupującego do odmowy przyjęcia Towarów w ciągu 14 dni od dnia, w którym Kupujący lub osoba trzecia wskazana przez Kupującego otrzymała Towary zgodnie z procedurą wykonywania prawa odmowy.
10.2. Skorzystanie z prawa odmowy jest możliwe, jeżeli Kupujący zachował dokument potwierdzający zakup, który należy przekazać Sprzedającemu wraz z zakupionym Produktem.
10.3. Kupujący może skorzystać z prawa do odmowy, jeśli produkt ma wady wizualne, które wystąpiły podczas dostawy lub jeśli produkt jest wadliwy.
10.4. Aby skorzystać z prawa do odmowy, Kupujący musi powiadomić Sprzedającego, wysyłając wiadomość e-mail na adres veikals@lotos-pharma.com lub dzwoniąc pod numer +371 24246799, a także wypełnić Formularz zwrotu produktu, który można znaleźć na stronie https://www.lotos-pharma.com/precu-piegade-atgriesana/. Po otrzymaniu wypełnionego Formularza Zwrotu Sprzedający powiadamia Kupującego o otrzymaniu odmowy, a także informuje o decyzji lub dacie decyzji.
10.5. Jeżeli Kupujący i Sprzedający uzgodnią zwrot Towaru Sprzedającemu, Kupujący jest zobowiązany do przekazania Towaru Sprzedającemu w ciągu 14 dni od wysłania Sprzedającemu Formularza Zwrotu, przekazując go do sklepu internetowego Avemed.lv, Plienciema Street 16, Marupe, LV-2167. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem i dostawą Towaru.
10.6. Sprzedający zwróci Kupującemu płatności otrzymane od Kupującego, w tym ewentualne koszty dostawy, w związku ze zwrotem Towarów – Dostawa Kurierem, w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wypełnionego przez Kupującego Formularza Zwrotu (decyzja o odstąpieniu od umowy) oraz po otrzymaniu przez Sprzedającego Towarów odrzuconych przez Kupującego. Sprzedający zwróci Kupującemu ww. kwotę przelewem na rachunek bankowy Kupującego.
10.7. Jeżeli Sprzedający i Kupujący uzgodnili zwrot towaru, Sprzedający jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru od Kupującego.

11. Roszczenie konsumenta z tytułu niezgodności Produktu z umową
11.1. Kupujący, który jest uważany za konsumenta zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów, ma prawo złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu niezgodności Produktu z postanowieniami umowy w ciągu 2 lat od daty zakupu Produktu. Reklamacja musi zostać złożona Sprzedawcy w ciągu dwóch miesięcy od dnia, w którym Kupujący odkrył niezgodność Produktu z postanowieniami umowy. Za dzień zakupu Produktu uznaje się dzień, w którym Sprzedawca wydał i Kupujący przyjął odpowiedni Produkt.
11.2. Więcej informacji na temat praw konsumenta w przypadku niezgodności sprzedanego Produktu z postanowieniami umowy można znaleźć w rozdziale VII ustawy o ochronie praw konsumentów „Roszczenia konsumenckie”.
11.3. Jeżeli Sprzedawca uzna reklamację Kupującego za zasadną, Sprzedawca wymieni wadliwy lub uszkodzony Towar po wzajemnym uzgodnieniu z Kupującym procedury wymiany Towaru.
12. Ograniczenia w stosowaniu suplementów diety
12.1. Biorąc pod uwagę, że asortyment Towarów obejmuje suplementy diety zarejestrowane w Republice Łotwy, Kupujący musi zachować szczególną ostrożność i uważnie przeczytać ulotkę suplementów diety zarejestrowanych w Republice Łotwy.
12.2. Każdy suplement diety ma ostrzeżenie zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem Republiki Łotwy: „Suplement diety nie zastępuje zdrowej i zbilansowanej diety!” W przypadku jakichkolwiek pytań Kupujący musi uważnie przeczytać ulotkę przed użyciem suplementów diety, a także ma prawo do otrzymania bezpłatnej porady farmaceuty (patrz Sekcja 8 Warunków).

13. Ograniczenie odpowiedzialności i siła wyższa
13.1. Kupujący ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Sprzedawcy w wyniku naruszenia niniejszych Warunków.
13.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty lub szkody poniesione przez Kupującego z powodu nieterminowej dostawy lub opóźnienia dostawy Towarów lub jeśli dostawa Towarów jest opóźniona lub przesunięta z powodu złych lub nieprzewidzianych warunków pogodowych.

14. Zawarcie umowy na odległość, czas trwania umowy na odległość
14.1. Potwierdzając Zamówienie, Kupujący niniejszym wyraźnie i jednoznacznie potwierdza, że ​​zgodził się na zawarcie i zawarł Umowę na odległość zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie praw konsumentów Republiki Łotwy, że zobowiązuje się do wypełnienia zobowiązań wynikających z Umowy na odległość, i wskazuje, że Kupujący jest zdolną osobą fizyczną lub prawną posiadającą zdolność prawną, która jest świadoma, że ​​posiada niezbędne środki finansowe na zapłatę za zamówione Towary.
14.2. Jeżeli Kupujący jest osobą niepełnoletnią, potwierdza, że ​​poinformował swojego przedstawiciela ustawowego, który wyraził zgodę na zawarcie Umowy na odległość, a w razie potrzeby jego przedstawiciel ustawowy podejmie się obowiązków wynikających z zawartej Umowy na odległość.
14.3. Umowa na odległość zostaje zawarta, gdy Kupujący w całości zapłacił za zamówione Towary.
14.4. W przypadku umowy na odległość Kupujący jest odpowiedzialny za utrzymanie jakości i bezpieczeństwa Produktu w okresie wykonywania prawa odstąpienia od umowy. Kupujący musi zachować oryginalne opakowanie Produktu, aby Produkt nie został uszkodzony mechanicznie z zewnątrz i nie ucierpiał z powodu niekorzystnych skutków warunków zewnętrznych.
14.5. Umowa na odległość jest uważana za zawartą, gdy Kupujący dokonał płatności (płatność została potwierdzona przez bank Kupującego).
14.6. Umowa na odległość jest ważna tak długo, jak długo wypełniane są obowiązki wynikające z Umowy na odległość.

15. Rozstrzyganie sporów
15.1. Wszelkie spory, które powstaną pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą lub które powstaną w związku z zakupem Towarów w Sklepie Internetowym, Strony rozwiążą poprzez wzajemne negocjacje lub korespondencję w celu osiągnięcia korzystnego i akceptowalnego dla obu stron rozwiązania.
15.2. Jeżeli spór nie może zostać rozwiązany poprzez negocjacje lub korespondencję, Strony rozstrzygną spór w sądzie Republiki Łotwy zgodnie z przepisami wykonawczymi Republiki Łotwy. Spory pomiędzy Kupującym (konsumentem) a Sprzedawcą mogą być kierowane do Centrum Ochrony Praw Konsumentów lub sądu Republiki Łotwy.

16. Rozpatrywanie skarg, propozycji i sugestii
16.1. Kupujący może przesyłać sugestie, propozycje i skargi na adres e-mail veikals@lotos-pharma.com.